Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourism intermediaries
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΜΑΖΟΚΟΠΑΚΗ, ΟΛΓΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διανομή των τουριστικών προϊόντων πραγματοποιείται μέσω των καναλιών διανομής, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικονομική επιβίωση των τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν, το οποίο είναι άυλο, δηλαδή αφορά παροχή υπηρεσίας, μπορεί να αγοραστεί από τον δυνητικό πελάτη είτε με απευθείας πώληση είτε μέσω των καναλιών διανομής ή αλλιώς τους μεσάζοντες. Για την επιλογή του καναλιού ...