Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing, Tourism destination branding, Synergies, Lefkada-Preveza-Vonitsa triangle
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing, Tourism destination branding, Synergies, Lefkada-Preveza-Vonitsa triangle Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creation and management of different tourism destinations: The case of the triangle Lefkada-Preveza-Vonitsa Aitoloakarnanias [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΣΤΕΛΛΙΟΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η δημιουργία μίας ισχυρής μάρκας για τους τουριστικούς προορισμούς είναι ζήτημα καθοριστικής σημασίας για την προσέλκυση του τουριστικού κοινού στο οποίο απευθύνονται. Οι προορισμοί που καταφέρνουν να δημιουργήσουν μία ισχυρή μάρκα μπορούν και προσελκύουν τουρίστες με αποτέλεσμα να επιτυγχάνουν την επιθυμητή τουριστική και οικονομική ανάπτυξη που διασφαλίζει την ευημερία των ατόμων που ζουν και δρ...