Κριτήρια αναζήτησης: Tourism, Cultural Tourism, Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism, Cultural Tourism, Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing and Cultural Tourism. The Historic Centre of Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΟΥΡΝΑΡΑ ΦΙΣΕΡ, ΕΥΘΥΜΙΑ, POURNARA FISHER, EFTHIMIA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα διεθνές κοινωνικο-οικονομικό φαινόμενο και έναν σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη μίας πόλης. Γνώρισε μεγάλη άνθιση τα τελευταία τριάντα χρόνια, τόσο σε διεθνές, όσο και σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, ενώ αποτέλεσε και ένα κοινωνικό «δικαίωμα», καθώς κάλυψε την ανάγκη του ατόμου για χαλάρωση και ξεκούραση (Κοκκώσης & Τσάρτας 2001). Στην Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί την β...