Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tendency
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumer tendencies and preferences for organic food. Further analysis of sociodemographic, behavioral and psychographic factors affecting purchase behavior. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Theochari, Maroula
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In the last decade, eco-friendly products tend to claim a large part of the Greek market share mainly because consumers’ choices seem to be affected not only by the price and quality of products but also by moral and social values. In addition, due to high concern on health and healthy nutrition, more and more individuals decide to change their shopping habits and turn to organic products.
On the...