Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
TV spot - sterotype
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Social advertising in the vortex of the Covid-19 pandemic” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-02-2022 [2022-02-19]
Γιαννακάκη, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Ζούμε μέσα από την τηλεόραση. Πόσοι και πόσες μπορούν ν’ αρνηθούν ότι το πράττουν. Λίγες και λίγοι έκλεισαν τον δέκτη και σιώπησε η «φωνή της εικόνας» σπίτι τους. Οι μάζες είναι δέκτες. Δέκτες και καταναλωτές της μαζικής επικοινωνίας. Την εποχή της καραντίνας, λόγω της πανδημίας που έφερε ο κορονοϊός Covid-19, η έκθεση στους δέκτες σαφώς πολλαπλασιάζεται ενώ ακούγονται φωνές για τον κοινωνικό ρόλο...