Κριτήρια αναζήτησης: TV spot - sterotype
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TV spot - sterotype Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Social advertising in the vortex of the Covid-19 pandemic” [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Γιαννακάκη, Ιουλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Ζούμε μέσα από την τηλεόραση. Πόσοι και πόσες μπορούν ν’ αρνηθούν ότι το πράττουν. Λίγες και λίγοι έκλεισαν τον δέκτη και σιώπησε η «φωνή της εικόνας» σπίτι τους. Οι μάζες είναι δέκτες. Δέκτες και καταναλωτές της μαζικής επικοινωνίας. Την εποχή της καραντίνας, λόγω της πανδημίας που έφερε ο κορονοϊός Covid-19, η έκθεση στους δέκτες σαφώς πολλαπλασιάζεται ενώ ακούγονται φωνές για τον κοινωνικό ρόλο...