Κριτήρια αναζήτησης: TEACHING READING AND WRITING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TEACHING READING AND WRITING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DEVELOPING LITERACY SKILLS IN A STORY-BASED FRAMEWORK:INTEGRATING GARDNER'S MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY IN A GREEK PRIMARY EFL CLASSROOM [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΟΝΑΣΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The specific research aimed to investigate the benefits of implementing Gardner's Theory of multiple intelligences in a story-based framework, focusing on developing young learners' reading and writing skills. The methodological approach was that of a case study, referring to a Greek primary school classroom, consisting of nineteen students attending 5th and 6th grade (co-teaching of two consecuti...