Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
TEACHING READING AND WRITING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DEVELOPING LITERACY SKILLS IN A STORY-BASED FRAMEWORK:INTEGRATING GARDNER'S MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY IN A GREEK PRIMARY EFL CLASSROOM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΧΡΗΣΤΟΝΑΣΗ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The specific research aimed to investigate the benefits of implementing Gardner's Theory of multiple intelligences in a story-based framework, focusing on developing young learners' reading and writing skills. The methodological approach was that of a case study, referring to a Greek primary school classroom, consisting of nineteen students attending 5th and 6th grade (co-teaching of two consecuti...