Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tουρισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
SOCIAL MEDIA AND MANAGEMENT OF CLIENTELE RELATIONSHIPS IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΝΘΗ ΠΑΠΑΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την αναγκαία συνύπαρξη μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) σε μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Πελοπόννησο. Χρησιμοποιώντας έναν ποσοτικό σχεδιασμό έρευνας, ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου χορηγήθηκε σε διευθυντές ξενοδοχείων, προσωπικό και ε...
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΧΝΙΑΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ένα από τα σύγχρονα ζητήματα στην τουριστική και ειδικότερα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι η χρήση των νέων τεχνολογιών, η οποία έχει επιφέρει έναν νέο τύπου ξενοδοχείων τα smart hotels. Ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία προσπαθούν να προσφέρουν εξατομικευμένες και εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, εφαρμογών και καινοτομιών. Στην παρούσα εργασία πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism businesses staff management. The effect of internal marketing strategy on employee-management relationship quality in hotels. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΡΙΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΙΣΑΒΕΛΛ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διοίκησης προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη της στρατηγικής του εσωτερικού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε το εισαγωγικό σημείωμα με τις βασικές έννοιες γύρω από το υπό μελέτη θέμα. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική...
Ημερομηνία:
4-2005 [2005]
Δημητρίου Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο νοµός Θεσπρωτίας είναι ένα πανέµορφο κοµµάτι της ωραίας Ελλάδας και βρίσκεται στο βορειοδυτικό άκρο της Ηπείρου. Πρωτεύουσα του νοµού είναι η Ηγουµενίτσα η οποία αποτελεί σηµαντικό διοικητικό και εµπορικό κέντρο της Θεσπρωτίας, επειδή βρίσκεται χτισµένη γύρω από φυσικό λιµάνι. Είναι πλέον η κύρια θαλάσσια πύλη εισόδου στην Ελλάδα και η αναβάθµισή της προβλέπεται ραγδαία µετά την ολοκλήρωση των έ...
Ημερομηνία:
11-2004 [2004]
Δαγλάρη Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): ∆ΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, της υποψήφιας για µεταπτυχιακό δίπλωµα ειδίκευσης, Σοφίας ∆αγλάρη. Θέµα: «Σχεδιασµός, Οργάνωση και Υλοποίηση Πακέτων Εναλλακτικού Τουρισµού από Incoming Tour Operator». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η εφαρµογή της µεθοδολογίας σχεδιασµού, οργάνωσης και υλοποίησης προγραµµάτων εναλλακτικού τουρισµού από Tour Operator (T.O.) εισερχόµενου τουρισµού. Οι στόχο...
Ημερομηνία:
10-2004 [2004]
Πολυχρονίδου Παρθένα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία µελετά τις επιπτώσεις της τουριστικής δραστηριότητας στον νοµό Πιερίας σε δύο σηµαντικότατους τοµείς : την οικονοµία και το περιβάλλον. Οι οικονοµικές επιδράσεις του τουρισµού αναλύονται σε πολλά επίπεδα . Καταρχήν δηµιουργεί ένα εισόδηµα από την δαπάνη των τουριστών για την αγορά του τουριστικού προϊόντος .Σε ένα άλλο επίπεδο δηµιουργείται εισόδηµα από τις θέσεις απασχόλησης που δηµιουρ...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Χαριτάκη Κορίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείµενο της παραπάνω έρευνας αποτέλεσε η χρήση του Internet στις υπηρεσίες του τουρισµού και οι επιδράσεις του Ηλεκτρονικού Εµπορίου στο Τουριστικό Κύκλωµα. Μέσα από την έρευνά µας για την ελληνική πραγµατικότητα σχετικά µε τη χρήση του ∆ιαδίκτυου στο χώρο των ξενοδοχειακών µονάδων και των γραφείων ταξιδίων, επιβεβαιώνονται κάποια από τα στοιχεία που αναφέρθηκαν στο θεωρητικό µέρος της εργασία...
Ημερομηνία:
3-2004 [2004]
Βιτετζάκη Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): ∆ΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, της υποψήφιας για µεταπτυχιακό δίπλωµα ειδίκευσης, Ευτυχίας Ν. Βιτετζάκη. Θέµα: «Ειδικές και εναλλακτικές µορφές τουρισµού. ∆ιερεύνηση προϋποθέσεων και πρόγραµµα δράσης για την ανάπτυξή τους στη ∆υτική Πελοπόννησο ». Στόχος: ο στόχος της παρούσης εργασίας είναι η εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη των ειδικών και εναλλακτικών µορφών τουρισµού στη ∆υτική Πελοπό...