Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Symbols
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πολυζώη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Imitation in Design. Research, Study, Comparative Examples. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Αρβανίτη, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Ζούμε εδώ και αρκετές δεκαετίες την κυριαρχία της πληροφορίας και της εικόνας. Παράλληλα το διαδίκτυο και οι δορυφόροι έχουν εκμηδενίσει τον χρόνο και την απόσταση. Η ταχύτητα μετάδοσης του οποιοδήποτε μηνύματος είναι αστραπιαία και ταξιδεύει από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη, επικοινωνώντας αυτό που θέλει να μεταδώσει ο πομπός στον αποδέκτη, άμεσα.
Ιστορικά, δεν έχει υπάρξει ποτέ πριν στην ...