Κριτήρια αναζήτησης: Symbols
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Symbols Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Πολυζώη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Imitation in Design. Research, Study, Comparative Examples. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Αρβανίτη, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Ζούμε εδώ και αρκετές δεκαετίες την κυριαρχία της πληροφορίας και της εικόνας. Παράλληλα το διαδίκτυο και οι δορυφόροι έχουν εκμηδενίσει τον χρόνο και την απόσταση. Η ταχύτητα μετάδοσης του οποιοδήποτε μηνύματος είναι αστραπιαία και ταξιδεύει από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη, επικοινωνώντας αυτό που θέλει να μεταδώσει ο πομπός στον αποδέκτη, άμεσα. Ιστορικά, δεν έχει υπάρξει ποτέ πριν στην ...