Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Supermarket
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Effect of online supermarket advertising on consumer behaviour [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
BACHARIDOU, OLGA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, when the use of the Internet is constantly increasing rapidly, companies are called upon to invest in their advertising in the Internet, in order to influence the consumer public, to gain impressions by using the right advertising tools and in the appropriate advertising media and leading consumers to markets to increase their own profits.
The purpose of this dissertation is to study th...