Κριτήρια αναζήτησης: Strategic tourist marketing plan
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Strategic tourist marketing plan Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourist Marketing Plan of Sifnos Island [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Ζαμπέλης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελείται από πολυσύνθετες και ετερογενείς παραγόμενες υπηρεσίες που προορίζονται για την κάλυψη του ευρέως φάσματος καταναλωτικών τουριστικών αναγκών. Το τουριστικό μάρκετινγκ θεωρείται απαραίτητο εργαλείο για την ορθολογική και τεκμηριωμένη προβολή των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών ενός προορισμού. Τα διαφορετικά τουριστικά χαρακτηριστικά της προσφοράς ερευνώνται με ...