Κριτήρια αναζήτησης: Strategic plan for tourism Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Strategic plan for tourism Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a strategic marketing plan for the development and promotion of alternative types of tourism, and mainly of the religious tourism, through the cooperation of 1rst and 2nd degree of local government: the case of the municipality of Kalampaka and the wider region of Meteora [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-05-2017 [2017-05-06] Συγγραφέας: ΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η υπερπροσφορά τουριστικών προορισμών, ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός, οι μεταβολές στις προτιμήσεις των τουριστών και η πολύπλοκη αγορά του τουριστικού προϊόντος καθιστούν αναγκαία την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα. Η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ αποτελεί ένα πολύ βασικό και κρίσιμο εργαλείο ώστε να επιτευχθεί μια αποτελεσματική τουριστική ανάπτυξη σε έναν τουριστικό πρ...