Κριτήρια αναζήτησης: Story-based framework
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Story-based framework Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE IMPLEMENTATION OF THE STORY-BASED FRAMEWORK TO YOUNG LEARNERS IN THE EFL CONTEXT, THE CASE OF THE 5th GRADE OF PRIMARY SCHOOL. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2023 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΑΚΙΔΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως ξένης γλώσσας μέσω της Εφαρμογής Διδασκαλίας Παραμυθιών στην ικανότητα κατανόησης γραπτού λόγου μαθητών δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα, η παρούσα διπλωματική θα διερευνήσει την εγκυρότητα της υπόθεσης ότι η διδασκαλία παραμυθιών είναι ένα ιδιαιτέρως ενθαρρυντικό μέσο ώστε οι μικρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing young learners' vocabulary awareness in the private EFL classroom by implementing authentic stories through the story-based framework. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Abstract The current dissertation aims at presenting the effectiveness of the implementation of a story-based framework on developing young learners’ vocabulary awareness in the field of teaching English as a Foreign Language (EFL) in the private classroom. More specifically, twenty young learners at the intermediate level (B1), according to the Common European Framework of References (CEFR,...