Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Social-emotional development
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of Kindergarten Teachers on the Necessity of Implementing a Social-Εmotional Development Program during Their Transition to Primary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Αμφιλοχίου, Ευθυμία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο καθορίζει τόσο την ακαδημαϊκή όσο και την μετέπειτα κοινωνική, προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική ζωή του ατόμου. Βάση αυτής της άποψης, οι επιστήμονες ασχολούνται με τη μετάβαση από τα τέλη του 18ου αιώνα μέχρι και σήμερα σε Ευρώπη και Αμερική και αναζητούν τα κατάλληλα μοντέλα μέσα στα οποία θα μπορεί να επιτευχθεί η εκπαιδευτική μ...