Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Non-remunerated blood donors
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Development of social marketing strategy to retain and attract volunteer blood donors in Greece.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ανάπτυξη Στρατηγικών Κοινωνικού Marketing για τη διατήρηση και προσέλκυση των εθελοντών αιμοδοτών στην Ελλάδα. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-9-2023
ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΠΟΥΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Voluntary blood donation is the cornerstone for the construction of an integrated national blood donation system that meets international and European standards. After the abolition of paid blood donation in Greece and worldwide, the achievement of ensuring adequate and safe blood is an end in itself of the national blood donation system. The development of an integrated social marketing strategy ...