Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Neuroscience
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the literacy and perceptions of in-service and pre-service teachers of mathematics regarding educational neuroscience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΚΙΛΙΤΣΟΓΛΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η σύνδεση του τομέα της νευροεπιστήμης με αυτόν της εκπαίδευσης, θεωρείται πλέον αναγκαία. Το ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των δυο αυτών τομέων έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει δυνατότητα αυτοί οι δύο κλάδοι να εναρμονιστούν με στόχο τη βελτίωση των εκπαιδευτικών και διδακτικών πρακτικών. Η επικράτηση των νευρομύθων και η έλλειψη μιας κοινής γλώσσας μεταξύ των ερευνητών και των εκπαιδευτικών έχου...
Νευροδιδακτικές αρχές στην εξ αποστάσεως διδασκαλία για τη Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένη Γλώσσα
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Neurodidaktische Ansätze im Fernunterricht für Deutsch als Fremdsprache [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Stamouli, Vasiliki
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά την επιρροή της νευροδιδακτικής επιστήμης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση όσον αφορά τα Γερμανικά ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Αρχικά, επιχειρείται η διασάφηση και ανάλυση των παραπάνω ορισμών μετά από αναφορά σε σχετικές θεωρίες. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφεται η δομή του εγκεφάλου καθώς και οι περιοχές που σχετίζονται με τη μαθησιακή διαδικασία. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
NLP in mathematics education:the case of polynomials for upper middle school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Αλειφτήρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία για τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό και την εφαρμογή των τεχνικών του στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά για τις Νευροεπιστήμες και τη Νευροεκπαίδευση ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται εν συντομία οι βασικότερες θεωρίες και φάσεις της μάθησης. Στη συνέχεια ακο...