Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Net Promoter Score
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Από τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, στην Εμπειρία Πελάτη – Μελέτη περίπτωσης Βιομηχανίας Ανελκυστήρων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
From Total Quality Management to Customer Experience - Elevator Industry Study Case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-06-2022 [2022-06-24]
ΤΡΑΪΚΟΥΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η περιγραφή, η αποσαφήνιση και η μέτρηση της εμπειρίας πελάτη μιας βιομηχανίας παραγωγής ανελκυστήρων από τις υπηρεσίες και προϊόντα που παρέχονται και η σύγκριση με τα βασικά συστατικά της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Επιπρόσθετα η συγκεκριμένη Διπλωματική έχει στόχο να αναδείξει την αξία της μέτρησης της εμπειρίας του πελάτη και πώς αυτή πρέπει να...
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Arvanitaki, Sofia
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The subject of the dissertation in scope is mainly to focus on measuring and exploiting customer experience in telecommunications industry.
Telecoms industry is an extremely challenging and competitive market.
Taking into consideration the rapidly changing environment in the industry due to technology evolution and the introduction of fifth generation mobile networks (5G) as well as the next g...