Κριτήρια αναζήτησης: Net Promoter Score
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Net Promoter Score Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From Total Quality Management to Customer Experience - Elevator Industry Study Case [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-06-2022 [2022-06-24] Συγγραφέας: ΤΡΑΪΚΟΥΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η περιγραφή, η αποσαφήνιση και η μέτρηση της εμπειρίας πελάτη μιας βιομηχανίας παραγωγής ανελκυστήρων από τις υπηρεσίες και προϊόντα που παρέχονται και η σύγκριση με τα βασικά συστατικά της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Επιπρόσθετα η συγκεκριμένη Διπλωματική έχει στόχο να αναδείξει την αξία της μέτρησης της εμπειρίας του πελάτη και πώς αυτή πρέπει να...
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Arvanitaki, Sofia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The subject of the dissertation in scope is mainly to focus on measuring and exploiting customer experience in telecommunications industry. Telecoms industry is an extremely challenging and competitive market. Taking into consideration the rapidly changing environment in the industry due to technology evolution and the introduction of fifth generation mobile networks (5G) as well as the next g...