Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
NPD, Παιδική Σοκολάτα, Μιγμα Μαρκετινγκ, Προτιμήσεις Καταναλωτών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"SPECIFYING CUSTOMERS' PREFERENCES WHEN DEVELOPING A NEW PRODUCT: THE CASE OF CHILDREN'S CHOCOLATE." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Pisiotis, Aristeidis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, it is an inevitable fact that understanding consumer preferences when developing a new product plays a crucial role in the success of the new product in a highly competitive market, such as that of the Chocolate Industry. Empirical evidence from the recent situation that exists in the Greek Chocolate Market reveals that main competitors of the industry launch regularly new products that,...