Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
NIKE
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BANKS- THE GREEK BANKING SYSTEM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΜΙΧΑΗΛ, ΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Όταν το 1962 επικρατούσε η αντίληψη ότι «Η μοναδική μορφή Κοινωνικής Υπευθυνότητας της επιχείρησης θα πρέπει να είναι η δημιουργία κερδών για τους μετόχους της» (M.Friedman), το κέρδος απέκλειε την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και γινόταν υπερεκμετάλλευση των πόρων. Τότε άρχισε να δημιουργείται η ανάγκη για κάτι παραπάνω. Το 1984 ο οικονομολόγος Edward Freeman εισήγαγε για πρώτη φορά την επίσημη έν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ψηφιακη εμπειρια μαρκας της Nike [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Melachroinos, Evangelos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, we aim to revisit the brand experience construct
presented by academia, for the Nike brand case study, which best
describes the mechanisms which influence online community
participation behavior and satisfaction and their interdependence,
according to the marketing literature. Thus, the two research hypotheses
relate to how brand experience, as a key construct, is a pred...