Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Modelling
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modelling an Inbound marketing funnel: Which is the model that best describes the behaviour and the impact of the nurturing variables affecting the conversion rate of leads to customers at each stage of the funnel? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Ψαθόπουλος, Πέτρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Inbound marketing is considered a modern way of acquiring potential customers by creating relevant content to a specific business domain and to potential customers in that domain.
Companies that select Inbound marketing as their marketing and sales promotion tool, set up a scalable marketing engine which works as a “funnel” that converts “unsuspected” viewers into customers by nurturing them and ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DEPENDABILITY MODELLING OF INFORMATION SYSTEMS UNDER SECURITY ATTACKS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΦΕΙΔΙΑΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η μελέτη και η μοντελοποίηση της αξιοπιστίας των Πληροφοριακών Συστημάτων. Ειδικότερα θα μελετηθεί ένα πληροφοριακό σύστημα που υπόκειται σε υποβάθμιση πόρων ή σταδιακή φθορά και επανέρχεται σε πλήρη λειτουργικότητα με προληπτική συντήρηση ή επισκευή – διορθωτική συντήρηση. Αναλύονται τα στοχαστικά μοντέλα που θα χρησιμοποιηθούν για τον υπολογι...