Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Metacognition
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Thinking-Aloud Problem Solving of verbal and quantitative tasks in late Primary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Κουρούπη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η γνωστική ανάπτυξη από τη γέννηση έως το τέλος της εφηβείας συντελείται σε τέσσερις κύκλους καθένας από τους οποίους βασίζεται σε διαφορετικές αναπαραστάσεις και ολοκληρώνεται σε δύο φάσεις. Οι νέες αναπαραστάσεις εμφανίζονται νωρίς σε κάθε κύκλο και η εναρμόνισή τους πραγματοποιείται αργότερα. Ο μηχανισμός που διέπει την κατανόηση σε κάθε κύκλο και προκαλεί τη μετάβαση από τον έναν στον επόμενο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe metacognitive skills of postgraduate students of HOU related to gender, age, experience, self-confidence and anxiety [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Νυφίδου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, μελετά την μεταγνωστική ρύθμιση, όπως πρώτος την όρισε ο Flavell, του ενήλικα φοιτητή του ΕΑΠ. Δηλαδή, μελετώνται οι δεξιότητες που αναπτύσσει το άτομο στην διαχείριση της μάθησής του στην ΕξΑΕ, σύμφωνα με την προσωπική του πρωτοβουλία και προσπάθεια. Γίνεται αναφορά στο μοντέλο Προσανατολισμού στην Προσωπική Ευθύνη (Personal Responsibility Orientation-PRO) που αποτυ...