Κριτήρια αναζήτησης: MARKETING PLAN
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: MARKETING PLAN Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MARKETING PLAN OF KEFALONIA ISLAND -STRATEGY FOR DEVELOPMENT AND PROMOTION OF ALTERNATIVE FORMS OF TOURISM [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: ΜΕΝΑΓΙΑ, ΛΕΥΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η Κεφαλονιά, ως ένας εξέχων και ιδιαίτερα σημαντικός τουριστικός προορισμός, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό που έχει μαζικό χαρακτήρα, με ελάχιστες επιρροές να προέρχονται από άλλες ...