Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Local Authority
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Municipal Cultural Policy and Local Development - Strategic Planning in Municipal of Oraiokastro, for the Local Community of Oraiokastro [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Εμβαλωματή, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη διπλωματική εργασία εξετάζεται η συμβολή της πολιτιστικής πολιτικής που ασκούν οι Τοπικές Αυτοδιοικήσεις, τόσο στην πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας, όσο και στην ευημερία και την πνευματική καλλιέργεια των κατοίκων της. Αναλύεται ο πολιτισμός σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από τη μελέτη της έννοιας του, καθώς και του πλαισίου ανάπτυξης του στην κοινωνία διαχρον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Local Authority’s Strategic Management in Tourism: The Region of Eastern Macedonia and Thrace Case Study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Κωνσταντινίδου, Παρθένα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Local Authority’s Strategic Management is a relatively new concept in Greece. Although a lot of changes in its structure have been attempted during the past decades, they did not improve the core function of local authority, due to the inability to prioritize goals and the overlapping of competences but mainly due to the absence of a culture of cooperation between all parts involved. The use of pr...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The tourism promotion of the Greek Regional Authorities in the Social Media Networks. The case of Attica and Central Macedonia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσουφλίδης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στις ημέρες μας είναι ευρέως γνωστό ότι το Διαδίκτυο αποτελεί ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο επικοινωνίας, οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, το οποίο έχει μεγάλη διεισδυτικότητα στην καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά και επιχειρήσεων - οργανισμών.
Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου που το χρησιμοποιούν είτε για προσωπική λόγους, είτε για επαγγελματικούς αυξάνεται συνεχώς, μια που ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Χριστοδουλοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία, ως η κυριότερη λειτουργία ανθρώπινης αλληλεπίδρασης και αλληλοκατανόησης, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων και συνεπώς σημαντικό εκφραστή του πολιτισμού τους. Σήμερα, σε μια παγκοσμιοποιημένη και συγχρόνως ανταγωνιστική αγορά, η επικοινωνία, ως απαραίτητη λειτουργία μιας καλοσχεδιασμένης πολιτιστικής πολιτικής, συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση και διάδοση του πολι...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΙΣΚΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή ο πολιτισμός είναι μια έννοια πολυδιάστατη που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων συνυφασμένων άμεσα με την κοινωνική ζωή των ατόμων. Ως έννοια καλύπτει όλες τις ανθρώπινες συμπεριφορές και λειτουργίες της συλλογικής μνήμης των διάφορων κοινωνικών ομάδων.
Ο πολιτισμός βρίσκεται σε άμεση σχέση με την επικοινωνία καθώς αποτελεί το κατ’ εξοχή μέσο έκφρασης των ανθρώπιν...