Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Lernerautonomie
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die Förderung der Lernerautonomie durch den Einsatz digitaler Medien im DaF-Unterricht: Eine projektorientierte Vergleichsstudie mit Grundschullernenden auf dem A2-Niveau. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Καλαντζής, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προώθηση της μαθησιακής αυτονομίας μέσω της χρήσης ψηφιακών μέσων και εργαλείων σε ένα μάθημα γερμανικών ως ξένης γλώσσας. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει, αν η χρήση τέτοιων μέσων στη διδασκαλία μπορεί να συμβάλλει στο σχηματισμό μιας αυτόνομης μαθησιακής στάσης.
Αρχικά αναλύεται ο όρος της αυτονομίας και γίνεται αναφορά σε διάφορες κοινωνικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Μαθητοκεντρική μάθηση και αυτονομία στη διδασκαλία των γερμανικών ως ξένη γλώσσα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η καθοδήγηση και η αυτονομία του μαθητή είναι δύο πολύ επίκαιροι όροι στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Η μαθητοκεντρική μάθηση καθιστά σαφώς το μάθημα πολύ ενδιαφέρον, προσδίδει παράλληλα στο μαθητή αυτοπεποίθηση και καλλιεργεί και τη συναισθηματική του νοημοσύνη. Η πρωτοβουλία και η οργάνωση του διδάσκοντα είναι απαραίτητα στοιχεία, για να είναι επιτυχημένη μια τέτοια προσπάθεια.
Σ’ αυτήν την ...