Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
LOYALTY
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between quality of service and customer satisfaction at the Food & Beverage departments in Resort hotels: the case of the hotel Eva Palace Grecotel. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2019 [2019-05-17]
ΠΑΡΙΣΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών των επισιτιστικών τμημάτων (F&B) των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών συνδέεται άμεσα με την ικανοποίηση πελατών, που με τη σειρά της έχει πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων, με κυριότερα, την επανάληψη μιας αγοράς προϊόν...
Η επίδραση των πολιτικών παρακίνησης και ενδυνάμωσης των εργαζομένων στην εταιρική τους αφοσίωση.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of employees' motivation and empowerment on organization commitment [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-07-2018 [2018-07-12]
ΧΑΛΟΦΤΗ, ΑΙΜΙΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες το επιχειρησιακό περιβάλλον έχει αλλάξει σημαντικά ενώ ο ανθρώπινος
παράγοντας φαίνεται να αποκτά όλο και περισσότερο ενδιαφέρον καθώς έχει χαρακτηριστεί ως
το πλέον σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των σύγχρονων εταιρειών. Η εταιρική
αφοσίωση αποτελεί αντικειμενικό στόχο όλων των εταιρειών καθώς είναι πολύ σημαντικό να
διατηρούν στους κύκλους τους, όσο το δυνατό πε...