Κριτήρια αναζήτησης: LOYALTY
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: LOYALTY Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relation between quality of service and customer satisfaction at the Food & Beverage departments in Resort hotels: the case of the hotel Eva Palace Grecotel. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: ΠΑΡΙΣΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών των επισιτιστικών τμημάτων (F&B) των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών συνδέεται άμεσα με την ικανοποίηση πελατών, που με τη σειρά της έχει πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων, με κυριότερα, την επανάληψη μιας αγοράς προϊόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of employees' motivation and empowerment on organization commitment [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-07-2018 [2018-07-12] Συγγραφέας: ΧΑΛΟΦΤΗ, ΑΙΜΙΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες το επιχειρησιακό περιβάλλον έχει αλλάξει σημαντικά ενώ ο ανθρώπινος παράγοντας φαίνεται να αποκτά όλο και περισσότερο ενδιαφέρον καθώς έχει χαρακτηριστεί ως το πλέον σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των σύγχρονων εταιρειών. Η εταιρική αφοσίωση αποτελεί αντικειμενικό στόχο όλων των εταιρειών καθώς είναι πολύ σημαντικό να διατηρούν στους κύκλους τους, όσο το δυνατό πε...