Κριτήρια αναζήτησης: L2 writing development, young EFL learners, content-based instruction, Coh-Metrix 3.0
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: L2 writing development, young EFL learners, content-based instruction, Coh-Metrix 3.0 Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of content-based approach in improving the writing skills of young EFL learners [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κονταλεκα, Χρυσάνθη-Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study aimed at investigating whether content-based instruction (CBI) can improve young learners' L2 writing skills in comparison to instruction that is based only the material included in coursebooks. Learners' perceptions towards CBI were also investigated. The quasiexperimental research was applied in the context of a private foreign language school and it involved two young learn...