Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
KPG
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Reading Comprehension Tasks in 1st grade Junior High School Coursebook and the Greek State Certificate of English Language Proficiency (KPG) Exams: A Comparative Approach.” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κουντουρά, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation was to provide the theoretical background behind the potential link between the Greek EFL context, and specifically, the current official curriculum for Foreign Languages (ICFL) to the Greek State KPG exams. To this end, the present study was focused on identifying similarities and differences between the current coursebook Think Teen 1st Grade of Junior Hig...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparing reading comprehension tasks in the KPG B-level intergraded exam and the Think Teen! 2nd grade of Junior High School (Advanced) state coursebook: An exploratory approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Γλάβα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation aims to to contribute to the attempts made by the Ministry of Education and Religious Affairs towards establishing a link between Greek state EFL pedagogy and testing by proposing the integration of KPG exam preparation in the state secondary school syllabus, focusing, in particular, on reading comprehension. The study is organized around the stages of the ADDIE model of instruct...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΤΗς 5ΗΣ ΚΑΙ 6ΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΚΠΓ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΧΩΡΤΣΙΑΝΙΤΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation aims at evaluating the listening materials in two textbooks in 5th and 6th grade Greek primary school. Its purpose is to examine whether the listening materials comply with the aims and objectives of the State Certificate for Languages (KPG). An overview of the relevant literature regarding listening comprehension and materials evaluation is presented in a particular teaching con...