Κριτήρια αναζήτησης: Kίνητρο, δημοτικό σχολείο, μαθητής, ψηφιακή τεχνολογία, αυτοαξιολόγηση, αλληλεπίδραση
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Kίνητρο, δημοτικό σχολείο, μαθητής, ψηφιακή τεχνολογία, αυτοαξιολόγηση, αλληλεπίδραση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Le numérique dans l’enseignement/apprentissage du FLE : Les applications Kahoot et Socrative comme source de motivation en classe du FLE à l’école primaire grecque » [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΙΩΤΟΥ, ΝΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να ελέγξει αν οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες και ειδικότερα αν τα εργαλεία Kahoot και Socrative μπορούν να αυξήσουν τo κίνητρo/παρακίνηση των μαθητών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο. Πολλές έρευνες στο παρελθόν έχουν επικεντρωθεί σε αυτόν τον τομέα. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο, βασιστήκαμε κυρίως σε θεωρίες παρώθησης/κινήτρου ώσ...