Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Internet Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic marketing plan for a tourism destination - internet and social media. Case study : Corfu island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παναγιωτοπούλου, Δάφνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν πλουτοπαραγωγικό τομέα, του οποίου η εκμετάλλευση έχει σημαντική επιρροή στην οικονομική και στη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής.
Προκειμένου να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτείται η ελεγχόμενη εκμετάλλευση ενός προορισμού, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την αγορά, η ανάλυση του ανταγωνισμού, αλλά και η σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος.
Σκοπός της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of ICT in the advertising and promotion of the tourist product and services of tourism accommodation companies in Greece, mainly in SMEs enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΑΝΕΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά το ρόλο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων διαμονής στην Ελλάδα κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Μελετώντας τις σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές προέκυψαν οι ερευνητικοί στόχοι της έρευνας. Συγκεκριμένα, πρώτον προσδιορίστηκε ο βαθμός χρήσης και αξιο...
ΤΟ Ε-ΜΑRKETING ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-MARKETING IN NEW GREEK TOURISM
ENTERPRISE AND ESPECIALLY IN ONLINE TRAVEL AGENCIES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Gonianakis, Ioannis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων προσέλκυσης τουριστών, καθώς και για τη διατήρηση της επιθυμίας τους για πραγματοποίηση διακοπών. Η έλευση του διαδικτύου έχει φέρει πρωτόγνωρες ευκαιρίες και προκλήσεις για τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Οι Ελληνικές εξαγωγές στην εποχή του διαδικτύου: Πως τα εργαλεία και οι τεχνικές του διαδικτύου βοηθούν και συμπληρώνουν την στρατηγική του εξαγωγικού οργανισμού. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΩΤΑΚΙΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present study is motivated by the Internet’s strategic potentiality in improving the Greek organization's exporting performance. Its primary objective is to answer the question of how the Internet and its tools help Greek exporters to formulate and implement their strategy, as they unfold their competitive capabilities in international markets.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Understanding the value of digital marketing towards business performance, growth and development. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-2016 [2016-9]
ΜΠΕΣΙΡΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Internet nowadays plays an important and vital role in everyone’s life, as it encourages selling products or services through electronic markets (e-shops) which is more convenient for consumers.
This study tries to analyze how internet marketing can help the effectiveness of business and the impact on other businesses. This dissertation presents and analyzes the advantages and disadvantages of e-...