Κριτήρια αναζήτησης: Interest
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Interest Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The approach of Saint Nicholas Cabasilas to the social problem of wealth in his time. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΣΕΤΤΑΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Κοινωνία και οικονομία είναι δύο έννοιες που συμπορεύονται, ανεξάρτητα από τόπους και εποχές. Ανεξάρτητα επίσης από τις όποιες αλλαγές συμβαίνουν στη μία ή στην άλλη, το σίγουρο είναι ότι αλληλοεπηρεάζονται. Γι’ αυτό και είναι δυνατόν ένα θέμα ή ένα πρόβλημα να το συναντά κανείς σε διαφορετικές εποχές, με κάποιες βέβαια ομοιότητες και με κάποιες διαφορές. Ένα θέμα που απασχόλησε την ταραγμένη εποχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Lending and interest in Greco-Roman period and the New Testament [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Πατσουλάκης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο ενασχόλησης το θέμα του δανεισμού και του τόκου κατά τα Ελληνορωμαϊκά χρόνια και την Καινή Διαθήκη. Η ανάδειξη του θέματος επικεντρώνεται τόσο στα ιστορικά δεδομένα και τις πρακτικές εφαρμογές των έντοκων και άτοκων δανείων, όσο και στις θεολογικές προτάσεις για τον δανεισμό και τον τόκο τις οποίες κομίζει η Καινή Διαθήκη. Πρέπει να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Intrinsic motivation and visual metaphors in education [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Γκιουζέπας, Λάμπρος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): H ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις για την επίτευξη ισχυρών μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η απάντηση, όμως, στο ερώτημα του πώς ο εκπαιδευτής μπορεί να ενισχύσει το ενδιαφέρον των εκπαιδευόμενων δεν μπορεί να θεωρηθεί εύκολη. Παράλληλα, η ανάγκη για δημιουργία κινήτρων και ενίσχυσης του ενδιαφέροντος των εκπαιδευομένων καθ...