Κριτήρια αναζήτησης: Information & Learning Commons (ILC)
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Information & Learning Commons (ILC) Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of digital marketing in the development of academic libraries and in the promotion of their work. The case of CITY College's "Information & Learning Commons" library. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί την πιο πρόσφατη έννοια στις προσεγγίσεις που αφορούν το μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, αλλά όλο και περισσότερο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό για τα οφέλη που επιφέρει. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η υιοθέτηση των πρακτικών του από τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κρίνεται αναγκαία, καθώς οι τελευταίες αποτελούν δυναμικά κέντρα π...