Κριτήρια αναζήτησης: Influence Tactics
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Influence Tactics Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 10-9-2023 Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΙΑ ΨΥΡΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The informal organization is the network of the social relationships that are created spontaneously within an organization and are not established by formal authority or by any rule. According to Dipboye (Dipboye, 2018) there are 7 different categories of social processes that can be identified in an organization a) communication, b) social exchange, c) power and influence, d) political behavior, ...