Κριτήρια αναζήτησης: Ethics
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ethics Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Theoretical overview of the ethical code systems of journalism in European Union countries (United Kingdom, France,Germany, Greece) [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Περπερίδου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Τα ΜΜΕ, ήτοι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης διαμορφώνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την κοινή γνώμη, όντας ουσιαστικά οι συλλέκτες των πληροφοριών και ταυτόχρονα οι πομποί τους προς την κοινωνία. Από τη στιγμή που η δημοσιογραφία απέκτησε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός επίσημου επαγγέλματος ξεκίνησε να αντιμετωπίζει ο εκάστοτε δημοσιογράφος πληθώρα προβλημάτων αναφορικά με τις πρακτικές που όφειλε να ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ethics and tax evasion [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-05-2020 [2020-05-09] Συγγραφέας: Χατζηπαναγιώτου, Βενετία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Φοροδιαφυγή (tax evasion) είναι η συμπεριφορά εκείνη που αποσκοπεί στην αποφυγή της φορολογικής υποχρέωσης και οδηγεί στον περιορισμό της ποιότητας και της ποσότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από το κράτος, στην μείωση της αποτελεσματικότητας της ασκούμενης δημοσιονομικής πολιτικής, στην άδικη κατανομή των φορολογικών βαρών και στην διεύρυνση της κοινωνικής ανισότητας. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Implementing codes of conduct within a multinational firm: The case of Credo in Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Τσακίρη, Ευμορφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Strategic management is composed of an organization's actions, analysis and decisions with the important aim of engendering competitive and sustainable advantages. It includes the elements of process, content, planning and action referred to strategy, as well as considerations and constraints that are generated by the external and internal environment of the organization. In order to be successful...