Κριτήρια αναζήτησης: Enseignement-apprentissage, chanson, motivation, compétence grammaticale, réalité des classes
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Enseignement-apprentissage, chanson, motivation, compétence grammaticale, réalité des classes Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΣΠΛΙΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Ο στόχος αυτής της έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών γαλλικής γλώσσας σχετικά με την χρήση του τραγουδιού ως διδακτικό εργαλείο για την διδασκαλία / εκμάθηση της γραμματικής στο δημοτικό σχολείο. Τα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν μετά από τη θεματική ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων έδειξαν ότι στο σύνολό τους οι καθηγητές γαλλικής γλώσσας θεωρούν το τραγούδι ως εκπαιδευτικό...