Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-commerce
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΠΑΣΙΑΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες της προσωποποιημένης πληροφόρησης και του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι έννοιες στενά συνδεδεμένες μεταξύ τους, και η ύπαρξη του ενός συχνά απαιτεί και την ύπαρξη του άλλου. Ιδιαίτερα μετά την εμφάνιση του κορονοϊού, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ραγδαία και απαιτείται η ύπαρξη εφαρμογών που έχουν ως στόχο τη μαζική εξυπηρέτηση πελατών σε γρήγορο χρόνο αλλά και καθ’ όλη τη διάρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αttitude and behavior of consumers towards e-commerce, based on their technology acceptance: The case of the watch industry. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
MITSANI, DIMITRA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this thesis I will try to study the attitude and behavior of consumers towards e-commerce based on the theories of planned behavior and technology acceptance model. Particularly, I will try to focus and analyze how the internet and the expansion of e-commerce has changed the consumers’ buying habits in general, and in watches industry in particular. An increasing number of people use the inte...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Impact of E-commerce on the Tourism Value Chain [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Pontikis, Ioannis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, the evolution of tourism is examined as a result of the technological progress, especially due to the introduction of the e-commerce, and how this affected the tourism value chain. In the first part of this dissertation a literature review is performed, beginning with a description of the information communication technology use in tourism, continuing with the impact of e-com...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης ανταλλακτικών αυτοκινήτου με έδρα την Ελλάδα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2015 [2015-06-30]
ΚΩΤΣΑΛΙΔΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation presented is created in order to provide entrepreneurs and founders of startup companies with a successful path to sustainable businesses. The development of the theoretical framework and the associated business plan are intended to function as an important tool for entrepreneurs to develop an understanding about the business processes and the appropriate strategies that ensure th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην συμπεριφορά του καταναλωτή: Έρευνα για τις Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-06-2015 [2015-06-26]
ΤΖΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): E-commerce facilitates the selling and buying process on behalf of the companies and consumers. A lot of research has been conducted regarding online shopping behavior.
The aim of this research is to determine consumers’ attitudes towards online shopping and identify the factors that affect this attitude towards e-commerce in the Greek context. A questionnaire-based survey was carried out in a sa...