Κριτήρια αναζήτησης: Digital Communication
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Digital Communication Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of wine tourism to the economic and cultural development of a place in a period of crisis. The case of Samos island. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Σταματίου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο οινοτουρισμός αποτελεί μία αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος, η οποία αφενός συμβάλλει στην αναζωογόνηση και προβολή μιας οινοπαραγωγικής περιοχής, αφετέρου συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη της ευρύτερης κοινωνίας. Οι μακραίωνες αμπελοοινικές παραδόσεις, η πολιτιστική κληρονομιά, οι παραδοσιακοί αμπελώνες, το μοσχάτο κρασί και οι φιλόξενοι κάτοικοι θα μπορούσαν να συμβάλουν στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effectiveness of Social Media as a Strategic Tool of Marketing Management and its Impact on a Brand’s Promotion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Goida, Christina Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of the proposed dissertation is to perform a study about the effectiveness of the use of social media as a strategic tool of marketing management and to illustrate its impact on a brand, especially on a product. Firstly, we will present the social media using prior theoretical and empirical findings. We can notice that, nowadays, the use of social media is the new trend in marketing, as mo...