Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Deutsch
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Der Einsatz von smart devices im Deutsch-als-Fremdsprachenunterricht. Ein Didaktisierungsvorschlag [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Λουκά, Χρύσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της εφαρμογής των "έξυπνων συσκευών" στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας. Επιπροσθέτως διερευνάτε κατά πόσο μπορούν να προωθηθούν οι "δεξιότητες κλειδί" για τον 21ο αιώνα μέσα από τις "έξυπνες συσκευές" ώστε να διευκολυνθεί και να βελτιωθεί το μάθημα. Στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας παρουσιάζεται η αντιπαράθεση μεταξύ μιας διδακτικής ενότητας χωρίς τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Der Einsatz von Migrationsliteratur in Deutsch als Fremdsprachenunterricht. Kreativer Literaturunterricht in der Primarstufe. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Σιδέρης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Το ερώτημα που τίθεται στη σημερινή εποχή στο πλαίσιο της επικοινωνιακής διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας, είναι το πώς θα μπορέσει να διδάξει κανείς στους μαθητές ένα διδακτικό φαινόμενο, όχι με έναν συνηθισμένο και βαρετό τρόπο, αλλά αντιθέτως με έναν δημιουργικό τρόπο, ο οποίος θα μπορούσε να κινητοποιήσει τους μαθητές και να τους ωθήσει να παρακολουθήσουν με ενδιαφέρον το μάθημα.
Στα πλαίσια αυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Behandlung von zwei Testvorgehen im Rahmen des DaF Unterrichts. Testevaluation und Messung anhand von bestimmten Gütekriterien [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
Παρδάλης, Χρυσοβαλάντης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Στην προκείμενη εργασία ασχολούμαι με την εξέταση δυο γλωσσικών εξετάσεων, της διαβαθμισμένης εξέτασης του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας επιπέδου Β1/Β2 και της εξέτασης του Zertifikat Goethe B2. Αρχικά προσπαθώ να αναφερθώ στο θεωρητικό υπόβαθρο, από το οποίο ξεκινούν οι δυο εξετάσεις. Αφού κάνω μια επισκόπηση περί της επικοινωνιακής μεθόδου και της εφαρμογής της στο μάθημα των γερμανικών ...