Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination Management Company
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Business-to-Business Marketing In Tourism / Case Study of a Destination Management Company [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά το Β2Β μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο αλλά και πιο συγκεκριμένα στις Destination Management Companies στην Ελλάδα.Η διερεύνηση του θέματος την ερευνητικής εργασίας πραγματοποιείται εφαρμόζοντας τη ποσοτική έρευνα σχετικά με το Β2Β μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο και πιο συγκεκριμένα μιας εταιρία...