Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
DaF-Unterricht
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η χρήση της λογοτεχνίας μετά την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου στο μάθημα των γερμανικών ως ξένης γλώσσας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
17-02-2024
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΟΥΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Die vorliegende Masterarbeit befasst sich mit dem Einsatz der Wendeliteratur im DaF-Unterricht. Die Integration literarischer Texte in den fremdsprachlichen Unterricht trägt nicht nur zur Vermittlung von sprachlichen Wissen und der Fremdkultur, sondern auch zur persönlichen Entfaltung des Individuums bei. In diesem Zusammenhang fungiert Literatur als Schüssel sowohl für das Fremdsprachenlernen als...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die differenzierte Bewertung im DaF-Unterricht mit Erwachsenen [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
ΒΟΥΡΗ, ΜΕΛΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη σημασία της διαφοροποιημένης
αξιολόγησης στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας σε ενήλικες. Αποτελείται
από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Αρχικά, αναλύονται ορισμένα
χαρακτηριστικά των ενηλίκων μαθητών/μαθητριών και ορισμένες τεχνικές για
αποτελεσματική διδασκαλία σε αυτήν την ομάδα-στόχο. Δεύτερον, τονίζονται
ορισμένοι σημαντικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die Förderung der Lernerautonomie durch den Einsatz digitaler Medien im DaF-Unterricht: Eine projektorientierte Vergleichsstudie mit Grundschullernenden auf dem A2-Niveau. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Καλαντζής, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προώθηση της μαθησιακής αυτονομίας μέσω της χρήσης ψηφιακών μέσων και εργαλείων σε ένα μάθημα γερμανικών ως ξένης γλώσσας. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει, αν η χρήση τέτοιων μέσων στη διδασκαλία μπορεί να συμβάλλει στο σχηματισμό μιας αυτόνομης μαθησιακής στάσης.
Αρχικά αναλύεται ο όρος της αυτονομίας και γίνεται αναφορά σε διάφορες κοινωνικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Die Förderung des Mündlichen Ausdrucks durch den Einsatz von Sprachlernspielen im DaF-Unterricht [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παπαδόπουλος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Πως μπορεί να φθάσει κανείς τον ελεύθερο προφορικό λόγο στο επίπεδο Α1 και να προετοιμάσει τους εκπαιδευόμενους σε καταστάσεις που αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αυτό παρουσιάζεται δια μέσου της εφαρμογής των γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Μέσα από την χρήση των αυτοδημιούργητων γλωσσικών παιχνιδιών ενισχύεται και επιτυγχάνεται το κίνητρο και η χαρά στο μάθη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Einsatz von Literatur und Kunstbildern im DaF-Unterricht zur Förderung der Empathie und der Sprachentfaltung [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-05-2021 [2021-05-08]
ΓΙΟΡΝΤΑΜΗ-ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Στη διαπολιτισμική εκπαίδευση η περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση της μελέτης της ξένης χώρας και του πολιτισμού της έχει μεγάλη σημασία. Δεν πρόκειται για μια επιφανειακή πρόσληψη του ξένου πολιτισμού, αλλά για μια βαθιά κατανόηση, όπου κυριαρχούν η περιέργεια, η ειλικρίνεια, η ανοχή και η κατανόηση απέναντι στον άλλο πολιτισμό. Αυτή η διπλωματική εργασία ασχολείται με την ένταξη της τέχνης και της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aufgabenorientierte Spracharbeit anhand von Podcasts im DaF-Unterricht [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
ΖΟΥΡΙΔΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη γλωσσική εκπαίδευση μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων και πιο συγκεκριμένα στη χρήση των Podcasts στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Στόχος της εργασίας είναι να ερευνήσει εάν η χρήση των Podcasts ευνοεί την προώθηση της ακουστικής και προφορικής δεξιότητας στο πλαίσιο του ξενόγλωσσου μαθήματος μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων.
Η εργασία αποτελείται από δ...