Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer relationships
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αποτελεσματική Στρατηγική Πωλήσεων και Διανομής μέσω της Προώθησης και Καθιέρωσης Προϊόντος: Δημιουργία Μακροχρόνιων Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-9-2023
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΤΙΝΤΖΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation is written within the framework of the degree of Master Business of Administration for the Hellenic Open University. The topic of this dissertation focuses on effective sales, proper distribution, and the creation of life-long and loyal relations with customers.Specifically, this dissertation will analyze the introduction of a new product in the market, and will focus in p...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of customer service - and consequently customer experience - in company's KPI's [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2016 [2016-09]
ΚΑΠΕΛΛΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is an approach, in a theoretical and practical level, of the impact that, the added value by an efficient customer service, can exercise to the financial performance figures of a business.
The study is divided into seven chapters, each of which discusses a different category of the subject.
Starting with the analysis of customer concept and service, reference...