Κριτήρια αναζήτησης: Customer Loyalty
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer Loyalty Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εμπειρία των πελατών Ενισχύει την Κερδοφορία της Επιχείρησης: Εξερευνώντας τη δύναμη της Εξατομίκευσης, της Δέσμευσης και της Αφοσίωσης. [Ελληνική] Ημερομηνία: 7-9-2024 Συγγραφέας: ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Artificial intelligence (AI) is intelligence demonstrated by machines via mimicking the cognitive functions that humans associate with human ability, such as logical reasoning, and problem-solving. AI has a plethora of applications including electronic commerce, human resources management, marketing, and education. This study aimed on the application on AI in customer experience and to acquire emp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Πρωταρχικοί Παράγοντες που καθορίζουν την Πιστότητα και Διατήρηση των Πελατών στον Τομέα των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών Σταθερής [Ελληνική] Ημερομηνία: 09-09-2023 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡΔΙΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Telecommunications are the cornerstone of the contemporary societies. Rapid technological developments have been made feasible due to the seamless information flow over modern telecommunication networks. COVID pandemic emphasized the importance of telecommunications in our lives and more specifically the vitality of high-quality services. Due to the high demand for high-speed Internet services by ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Επιτυγχάνοντας μέσω της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων. Ερευνητικό μοντέλο για την πιστότητα πελατών στην Ελληνική Αγορά Τυχερών Παιγνίων [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2015 [2015-06-30] Συγγραφέας: ΤΣΕΚΡΕΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the modern volatile and highly competitiveenvironment, obtaining customer insights and meeting individual customer needs has become the key element on which companies forge their competitive advantage. The implementation of Customer Relationship Management (CRM) practices followed by a sound customer-centric strategy constitutes one of the key-driver to profitability. The goals of this disser...