Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Corporate Reputation
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe perception of consumers on the Corporate Reputation of the Pharma Companies based on how they are communicating their Corporate Social Responsibility Policies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Christina, Giogiaka
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The thesis has set to examine the effects of CSR’s disclosures on corporate reputation of the Greek pharmaceutical companies, based on the perception of the consumers by using the related CSR and corporate reputation theory but also linking those two concepts where is reference on the theoretical framework of theory of halo effect. This has occurred through a survey and sample of 127 consumers who...