Κριτήρια αναζήτησης: Complaint Management
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Complaint Management Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media Management and Tourism. Methods, practices, complaints and crisis management in social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: Politis, Marios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα Online Reviews έχουν σημαντικό ρόλο στην διαχείριση της εικόνας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και στη διαδικασία διαμόρφωσης της ικανοποίησης των τουριστών. Στο πλαίσιο αυτό η εργασία μελετά τις συμπεριφορές των καταναλωτών απέναντι στις σελίδες των ξενοδοχείων, τις προτιμήσεις τους κατά την διάρκεια της κράτησης, τους λόγους που κάνουν κριτικές για ένα ξενοδ...