Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Complaint Management
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media Management and Tourism. Methods, practices, complaints and crisis management in social media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2019 [2019-05-17]
Politis, Marios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα Online Reviews έχουν σημαντικό ρόλο στην διαχείριση της εικόνας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και στη διαδικασία διαμόρφωσης της ικανοποίησης των τουριστών. Στο πλαίσιο αυτό η εργασία μελετά τις συμπεριφορές των καταναλωτών απέναντι στις σελίδες των ξενοδοχείων, τις προτιμήσεις τους κατά την διάρκεια της κράτησης, τους λόγους που κάνουν κριτικές για ένα ξενοδ...