Κριτήρια αναζήτησης: Collaborative Destination Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Collaborative Destination Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of local government in the marketing of tourist destinations - Case study: Region of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-10-2018 [2018-10-06] Συγγραφέας: Πιλατάκης, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η κρίσιμη επίδραση του τουριστικού τομέα στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών έχει αναγνωριστεί, πλέον, τόσο θεωρητικά, όσο και έμπρακτα, από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), αλλά και τους λοιπούς φορείς άσκησης εθνικών ή υπερεθνικών πολιτικών. Οι Ο.Τ.Α., με τον θεσμικό τους ρόλο να έχει επεκταθεί στους τομείς της διαμόρφωσης, προβολής και προώθησης τουριστικών προορι...