Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Classroom observation
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessing Young Learners’ Reading Skills Through Traditional and Alternative Methods: A Comparison [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τζαμουτζιάν, Ναζίκ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Assessment is an integral part of the educational process and serves as a bridge between teaching and learning. There are numerous dichotomies between the various forms of assessment. The purpose of the current study is to investigate the effectiveness and feasibility of three alternative assessment methods and compare them with traditional testing. In particular, the reading skills of a group of ...