Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
City branding, city diplomacy, Mediterranean port-cities
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
To City branding ως μορφή διπλωματίας πόλεων: Συγκριτική Μελέτη σε 5 Μεσογειακές Πόλεις-Λιμάνια [Ελληνική]
Ημερομηνία:
17-05-2025
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Since the 1990s, traditionally associated with marketing strategies to attract tourism, investment, and talent, place branding has become popular in cities worldwide, enhancing the relationship between city diplomacy’s cultural and economic facets. This strategy is predicated on the generally held belief that future rivalry between countries, cities, and businesses will likely be determined more b...