Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Change
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Interconnection of Total Quality Management (TQM) and Adoption of Changes in the School Unit - Views of Primary Education Teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Δόδογλου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Διεθνείς έρευνες έχουν δείξει ότι η υιοθέτηση της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς έχει θετικά αποτελέσματα στις εκπαιδευτικές και διοικητικές διαδικασίες. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διασύνδεση της ΔΟΠ και της υιοθέτησης αλλαγών στη σχολική μονάδα. Το δείγμα της έρ...
Διοίκηση Αλλαγής και Κρίσης: Πως μπορούν οι μετασχηματιστικές αλλαγές να είναι επιτυχείς σήμερα?
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Leading Change and Crisis: how transformational changes can be successful nowadays? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Τουρλάκη, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, the world scene is changing at a fast pace. The constantly changing environment due to globalization, many technological developments, the financial downturn, the expansion of markets, the legal and political instability are forcing the international business environment to transformational changes. With the implementation of the required changes like restructurings, mergers and acquisit...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The factors that assist or impede implementation of innovation in the high schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
Παπαθανασίου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο την ανάδειξη των παραγόντων που βοηθούν ή εμποδίζουν την επιτυχία εφαρμογής των καινοτομιών στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτοί προέκυψαν μέσα από τριάντα δύο (32) συνεντεύξεις.
Κατά τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος αρχικά παρουσιάστηκαν οι έννοιες της αλλαγής και της καινοτομίας, ο σκοπός των καινοτομιών και οι θεωρητικές προσεγγίσεις της αλλαγής....