Κριτήρια αναζήτησης: Call Center, τράπεζα, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ποιότητα, διασφάλιση ποιότητας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Call Center, τράπεζα, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ποιότητα, διασφάλιση ποιότητας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Bank Call Centers. The importance of the quality assurance of the call center. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Λότοτζη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο και την λειτουργία του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των τραπεζικών ιδρυμάτων, καθώς και την σημασία και τον έλεγχο της ποιότητας της παρεχόμενης εξυπηρέτησης. Συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος, στο πλαίσιο της θεωρητικής ανάλυσης, παρατίθενται επιπρόσθετες πληροφορίες αναφορικά με την δομή, την στελέχωση και ιεράρχηση ρόλων του call center, καθώ...