Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CUSTOMER SATISFACTION
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement and evaluation of customer satisfaction in pharmacy stores, during Covid-19 pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
ZALOKOSTA, CHRYSANTHI
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, pharmacies operate in a highly competitive and rapidly-evolving environment. Unlike the past, the role of pharmacists is very complex, combining pharmaceutical care, medical advice, customer service, marketing and business management. On the same time, customers and patients collect information more easily than ever, in various ways such as advertisements, social media and internet, maki...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The coffee-shop market in Greece. Key factors that affect the consumers’ choice, satisfaction, loyalty and revisit intention. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
ΠΙΝΑΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Coffee shop industry has had substantial and great evolvement throughout the last 20 years, from the beginning of the 21st century. Behind every single cup of coffee there is a whole philosophy hiding and even a perspective of life. T.S. Eliot wrote “I have measured out my life in coffee spoons”. People enjoy this irreplaceable decoction mostly indoors, but they do so outdoors as well. In this stu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CUSTOMER SATISFACTION MEASURMENT:FILLING STATION CASE STUDY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΚΟΥΡΟΥΔΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο πελάτης-καταναλωτής τη σημερινή εποχή έχει επίγνωση της δύναμης που διαθέτει, με αποτέλεσμα να απαιτεί στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καταναλώνει σωστή αναλογία μεταξύ ποιότητας και τιμής, καθώς και σωστή εξυπηρέτησης. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν προετοιμαστεί για την κάλυψη των εν λόγω απαιτήσεων βάζοντας ως προτεραιότητα την ικανοποίηση του πελάτη και την μέτρηση αυτής.
Στην παρούσα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE PERSONAL BANKING. THE EVOLUTION OF PERSONAL BANKING IN GREECE. CASE STUDY OF NATIONAL BANK. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-05-2016 [2016-05-02]
ΠΟΥΛΙΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η σύγχρονη χρηματοοικονομική κρίση έχει αλλάξει άρδην το τραπεζικό περιβάλλον τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί στρέφονται και πάλι σε πιο παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες με μικρότερο ρίσκο, αλλά και μικρότερα περιθώρια κέρδους. Η λιανική τραπεζική και οι πελάτες της αποτελούν το εφαλτήριο αυτής της νέας προσπάθειας για ανάκαμψη.
Στην Ελλάδα ειδικότερα, οι σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ENVIRONMENTAL STUDY AND MEASUREMENT OF CUSTOMER SATISFACTION FROM THE QUALITY OF GREEK POST OFFICES’ SERVICE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-04-2016 [2016-04-11]
ΤΣΑΜΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων και η ανάδειξη βασικών στατιστικών εργαλείων και τεχνικών που ένας οργανισμός παροχής υπηρεσιών μπορεί να χρησιμοποιήσει.
Προέκυψε ότι οι πελάτες γενικά εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχονται. Δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως το μορ...