Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CONSUMER BEHAVIOR
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
COVID-19 EFFECT IN THE GREEK E-COMMERCE.THE FMCG/FOOD SECTOR CASE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
ILIOPOULOS, GEORGIOS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): E-commerce globally is on the rise and Digital Sales have outnumbered sales in physical stores. Companies invest time, money and personnel to gain insights and profit in the right segments of the market. During the pandemic period, there is an upsurge and consumer habits altered drastically all over the world. In this thesis, we briefly examine the evolution and global presence of E-Commerce and f...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Environmental management in the context of Corporate Social Responsibility and the perception of the consumer public - The case study: The Hellenic Post [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2021 [2021-05-16]
ΣΑΧΠΑΖΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα είναι η προστασία του περιβάλλοντος. Οι επιχειρήσεις, οι οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την κοινωνία, οφείλουν να αναπτύξουν πρωτοβουλίες προς όφελος του κοινωνικού συνόλου στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής τους Ευθύνης. Μεγάλο μέρος αυτών των πρωτοβουλιών αποτελούν οι περιβαλλοντικές τους δράσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
INDITEX - THE IMPACT ON GREEK BUSINESS AND SOCIETY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
ΑΓΓΕΛΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Strategic management is one of the most important planning processes that company leaders follow so as to achieve their goals. We will focus on the business sector of clothing, footwear and fashion, investigating the group of Inditex. Clothing is one of the prerequisites for human being to live and survive in a society. People choose their clothing according to various factors, such as personal ch...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2015 [2015-06-30]
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation examines the behavior of Greek consumers towards private label foods in the period of economic crisis. Follows the literature review presenting the retail landscape in Greece. After defines the private label foods and becomes a throwback to their course in Greece and in comparison with other countries. Discusses the advantages and disadvantages for producers and retailers and pres...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Νέα μόδα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ακολουθώντας τους Vloggers και κατανοώντας την ανταπόκριση των καταναλωτών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2015 [2015-06-30]
ΝΑΖΙΡΟΓΛΟΥ, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Popularity is a powerful tool and many individuals have managed to conquer a huge audience via their social media accounts. Stepping on this growing trend, marketers embrace a new product placement philosophy. Vlogging is to the latest trend in Social Media and it is supported by Vloggers (video + Bloggers). This dissertation aims to demonstrate the impact that Vlogging has on viewers' responses. ...