Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CLIL, Multiple Intelligences, Young English as a Foreign Language (EFL) Learners.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Προάγοντας τις Πολλαπλές Νοημοσύνες μέσα από την προσέγγιση CLIL: μία μελέτη περίπτωσης στο μάθημα των Αγγλικών στον ιδιωτικό τομέα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Boulousaki, Stavroula
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The modern world demands the development of multiculturalism and the implementation of the CLIL approach serves to this end. By applying its principles into the teaching procedure, the teacher can offer to his or her students advancement of the target language, knowledge of a specific field, engagement into authentic communication and development of intercultural awareness and lifelong skills. The...